۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۸
کد مطلب : ۲۶۵۲۳

200 پروژه بهداشت و درمان در چهارمحال و بختياري در دست اقدام است

رئيس دانشگاه علوم پزشکي چهارمحال و بختياري گفت: در حال حاضر نزديك به 200 پروژه در دست اقدام است كه اكثر آن‌ها در دو سال اخير كلنگ‌زني شده است.
200 پروژه بهداشت و درمان در چهارمحال و بختياري در دست اقدام است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  بام ايران خبر،مرتضي هاشم‌زاده اظهار کرد: با توجه به قول استاندار چهارمحال و بختياري مبلغ شش ميليارد ريال براي تهييه دستگاه سيتي اسکن اختصاص داده شد و براي تخصيص اعتبارات زير بنايي رايزني خواهد شد.

وي با بيان اينکه تاكنون كمك‌هاي بي‌نظيري به دانشگاه علوم‌پزشكي شده است، گفت: حدود ۷۵۰ ميليارد ريال از محل اعتبارات استاني به بحث بهداشت و درمان اختصاص داده شده است.

مرتضي هاشم‌زاده افزود: توسعه بيمارستان لردگان، احداث مركز مديريت حوادث استان، توسعه اورژانس بيمارستان سيدالشهدا فارسان، احداث مركز ناباروري استان از پروژه‌هاي مهم اين حوزه بوده که در دست اقدام است.

وي خاطرنشان کرد: براي ساخت و تکميل برخي از اين پروژه‌ها هيچ اعتباري نه از استانداري و نه از وزارتخانه دريافت نشده مثل پروژه مرکز ناباروري که قرار بود از اعتبارات ماده ۱۸۰ تامين اعتبار شود.

هاشم‌زاده از ديگر پروژه‌هاي در بخش بهداشت و درمان خبر داد و گفت: توسعه اورژانس بيمارستان، توسعه بيمارستان فارسان و لردگان، اجراي بلوک زايماني بيمارستان‌هاي مختلف، احداث دانشکده پرستاري و سلف‌سرويس دانشگاه که هنوز در دست ساخت هستند، اتمام ساخت خوابگاه ۲۰۰ نفره، احداث سالن امکانات رفاهي، احداث مسکن متخصصان و احداث مرکز بهداشتي – درماني شهري از ديگر پروژه‌هايي مي‌باشد که در دست اقدام است.

وي با اشاره به اينکه ما بايد استان را به سمت توسعه پيش ببريم و از محروميت زدايي خارج کنيم عنوان کرد: چنانچه بتوانيم سلامت مردم را به خوبي پيش ببريم توانسته‌ايم استان را از محروم بودن خارج کنيم.

هاشم‌زاده تاکيد کرد: پيش‌بيني مي‌شود براي سال جاري و با توجه به افزايش حقوق‌ها، اين دانشگاه با کسري بودجه به مبلغ ۶۰۰ ميليارد ريال مواجه شود که اميدواريم اين مشکل مرتفع شود.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۰۷:۰۶

8 Feb 2020